«Павлоградський комунальний портал»
«Павлоградський комунальний портал»
Українська
Вівторок, 23 Квітня 2024
Портал створений за підтримкою





Опитування
Шановні мешканці міста! Задля удосконалення наших послуг та у відповідності до ваших запитів, просимо обрати варіант із нижченаведених тверджень:

1. я використовую електронний рахунок-повідомлення, паперовий мені не потрібен.
1. я використовую електронний рахунок-повідомлення, паперовий мені не потрібен.
48% [766 Голосів]

2. я використовую електронний рахунок-повідомлення, але і паперовий мені також потрібний.
2. я використовую електронний рахунок-повідомлення, але і паперовий мені також потрібний.
46% [737 Голосів]

3. я користуюсь лише паперовим рахунком-повідомленням.
3. я користуюсь лише паперовим рахунком-повідомленням.
6% [90 Голосів]

Голосів: 1593
Для участі в опитуваннях Ви повинні залогінитися
Почато: 22/01/2020 12:25
Топ-Теми Форуму
Теми відсутні
Зараз на сайті
Гостей: 3
Користувачів: 0
Всього користувачів: 17,440
Новий користувач: Jarova
Лічильник звернень за
Сьогодні964
Тиждень72262
Місяць210773
Всього29440675
Перегляд теми
 Роздрукувати тему
Вопросы поверки/установки водомеров
Segus
В 2015 году водомер был снят на очередную поверку. Т.к. в квартире тогда никто не проживал, то контролер предложил опломбировать запорную арматуру (т.е. вводной кран) и временно не устанавливать счётчик. И вот, наконец потребовалась вода. Собственно вопрос - как теперь произвести поверку/установку счетчика??? Т.е. сначала установить счётчик, а потом уж выполнять поверку (за счет водоканала, как сейчас это делается). Или сначала выполнить поверку за свой счёт (как делалось раньше)? Кто сталкивался с подобной ситуацией???
 
Segus
Оказалось, что поверяет водоканал, но счётчик нужно везти к ним. Сдал 18-го, обещали в течении недели поверить и перезвонить. Сегодня уж 1-е и тишина, пытался дозвониться - телефоны не работают... Frown Сервис как обычно - "на высоте"... Sad
 
Перейти на Форум: