«Павлоградський комунальний портал»
«Павлоградський комунальний портал»
Українська
Понеділок, 14 Жовтня 2024
Портал створений за підтримкою





Опитування
Шановні мешканці міста! Задля удосконалення наших послуг та у відповідності до ваших запитів, просимо обрати варіант із нижченаведених тверджень:

1. я використовую електронний рахунок-повідомлення, паперовий мені не потрібен.
1. я використовую електронний рахунок-повідомлення, паперовий мені не потрібен.
48% [787 Голосів]

2. я використовую електронний рахунок-повідомлення, але і паперовий мені також потрібний.
2. я використовую електронний рахунок-повідомлення, але і паперовий мені також потрібний.
46% [759 Голосів]

3. я користуюсь лише паперовим рахунком-повідомленням.
3. я користуюсь лише паперовим рахунком-повідомленням.
6% [95 Голосів]

Голосів: 1641
Для участі в опитуваннях Ви повинні залогінитися
Почато: 22/01/2020 12:25
Топ-Теми Форуму
Теми відсутні
Зараз на сайті
Гостей: 1
Користувачів: 0
Всього користувачів: 17,594
Новий користувач: Ylia Baklashova
Лічильник звернень за
Сьогодні1268
Тиждень38992
Місяць157145
Всього30366622
Перегляд теми
 Роздрукувати тему
Оплата счета Промлифтсервис не отражается в личном кабинете
Tegeran
Уже прошло двадцать дней с момента снятия средств с моего счета для оплаты Промлифтсерыис,
однако в личном кабинете поступление денег не отражается. Это напрягает, поскольку не ясно, то-ли
проблемы с платежами, то-ли с бухгалтерией того же Промлифт....
 
Tegeran
Свершилось! И полгода не прошло...Frown
 
Перейти на Форум: